Wednesday, September 11, 2024

IKLAN HOMESTAY DI GUA MUSANG KELANTAN















[IKLAN HOMESTAY DI GUA MUSANG KELANTAN]
"NASZ_HOMESTAY"

*• Homestay Muslim*.
*• Terletak di Taman Kesedar Jaya,Gua Musang*.
*• Lokasi yang strategik.
🚫💏
Larangan kepada pasangan yang belum berkahwin.
🚫🍻
Larangan berpesta/minum arak.
🚫💉
Larangan penyalahgunaaan dadah.
*HARGA PENGINAPAN:*
====================
• 2Hari 1Mlm = RM200 1malam

*SECURITI DEPOSIT RM100 (refundable)*.
=================================
Tambahan wang securiti deposit dikenakan sebanyak *RM100*. Wang ini akan *dikembalikan semasa check-out* nanti secara online/cash untuk memastikan semua kemudahan yang disediakan dikembalikan dalam keadaan yang baik & bersih.
*KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN:*
=============================

🚗
parking luas halaman rumah.
🛏
3 bilik tidur.
❄
3 bilik ada air-cond
🛁
2 bilik air
🛋
Ruang tamu dilengkapi dengan sofa,TV, meja.
✅

✅
Sejadah
✅
Lain-lain kemudahan:
Iron,, peti sejuk,dapur & peralatan asas memasak.
*MASA CHECK-IN & CHECK-OUT:*
============================
🕑
Check in : 2:00 petang
🕛
Check out : 12:00 tengah hari
Nota penting:
🔴
sekiranya Tuan/Puan membuat pembatalan pada hari kemasukan,wang deposit tidak akan dikembalikan.
_• Mohon beri kerjasama untuk tepati masa urusan check-in/check-out yang telah dipersetujui bersama ketika proses tempahan._
*********************************************************************
PERTANYAAN & TEMPAHAN:

========================

 

Jom datang bercuti dan melancong di Daerah Gua Musang.

"Gua Musang Destinasi Pelancongan yang Sesuai Untuk Bersama Keluarga Anda"

#GuaMusangDestinasiPelanconganTerbaikDiKelantan #TourismGuaMusang #HomestayGuaMusang #HomestayTamanKesedarJaya  #SewaHomestayGuaMusang   #JomBercutiDiGuaMusang


 

No comments:

Post a Comment

IKLAN HOMESTAY DI GUA MUSANG KELANTAN

[IKLAN HOMESTAY DI GUA MUSANG KELANTAN] "NASZ_HOMESTAY" *• Homestay Muslim*. *• Terletak di Taman Kesedar Jaya,Gua Musang*. *• Lok...